رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: بیکاری یکی از مهم ترین معضلات خانمان سوز در جامعه است.

به گزارش مشرق، عزیز اکبریان امشب در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بیکاری یکی از مهم ترین معضلات جدی در جامعه است.

وی افزود: مشکلات جامعه زمانی برطرف می‌شود که تولید با رونق همراه باشد و یکی از مهم‌ترین راهکارها برای تحقق این امر راه اندازی و حمایت از بخش خصوصی توسط دولت است.

اکبریان با اشاره به اینکه از حداکثر توان مدیران در این زمینه به کار گرفته شود، بیان کرد: دولت‌ها از بین  می‌روند و تنها مدیران با تجربه هستند که می‌توانند اقدامات خوبی را برای افزایش رونق انجام دهند.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: افزایش اختیار استان‌ها، تسهیلات با نرخ کم توسط با نک‌ها و جلوگیری از قاچاق می‌تواند در رونق اقتصاد نقش قابل توجه‌ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه وجود قاچاق در جامعه باعث تاسف برای نظام است عنوان کرد: 90 درصد موبایل موجود در بازار قاچاق است.

اکبریان با اشاره به اینکه هم اکنون در دوره پسابرجام قرار داریم، خاطرنشان کرد: هم اکنون باید از ظرفیتی و فرصتی که برای کشور به وجود آمده باید حداکثر استفاده را کنیم چرا‌که در 2 سال گذشته در بحث برجام کشور پیشرفت چشمگیری را داشته است.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس  با بیان اینکه دشمنی کشورهای بیگانه از جمله آمریکا تمام ناشدنی است، عنوان کرد: در همین راستا باید از همین فرصت به وجود آمده استفاده شود تا کشور بتواند در جهت پیشرفت خود گام بردارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    کی براش مهمه ..مسولین فکر بستن خودشان هستند....
  • حبیب ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    ما درکشورمون بیکارنداریم اکثربیکارها را که احمدی نژاد شاغل کرد بقیه را هم که روحانی گذاشت سرکار پس بنا براین ما بیکارنداریم اوضاع معیشتی مردم هم که خوبه خدا را شکر مشکل فقط داعش هستش وامریکا و اسرائیل و عربستان و یمن و امارات اونم که داره حل مبشه وهمشن نابود میشن به زودی فقط باید بشینیم فکراخرتمون و اون دنیامون بکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس